Over de vacature
Als Office Manager ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle kantoorgerelateerde zaken. Je zorgt voor een soepel verloop van de dagelijkse werkzaamheden en ondersteunt collega’s met uiteenlopende organisatorische en administratieve taken. Daarnaast speel je een rol in HR-gerelateerde processen, zoals het verzorgen van een goede onboarding voor nieuwe collega’s. Met jouw inzet draag je bij aan een prettige en professionele werkomgeving waarin iedereen optimaal kan werken.
- Beheer en onderhoud van het kantoor (bestellingen, leveranciers, faciliteiten)
- Coördineren van IT- en kantoorapparatuur
- Ondersteunen van HR-processen, waaronder onboarding
- Plannen en organiseren van vergaderingen en afspraken
- Opzetten van interne activiteiten en teamevenementen
- Contractbeheer en prijsafspraken met leveranciers
- Administratieve ondersteuning, zoals facturatiebeheer
- Beantwoorden van vragen van collega’s over faciliteiten en kantoorbenodigdheden
Wat we zoeken
- MBO+/ HBO werk- en denkniveau
- 1 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol
- Vaardig in MS Office
- Organisatorisch sterk en goed in prioriteiten stellen
- Proactief, zelfstandig en oplossingsgericht
- Flexibel en stressbestendig binnen een dynamische werkomgeving
Wat je krijgt
- Salaris tussen de €3.000 en €3.500 bruto per maand o.b.v. 40 uur
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
- Reiskostenvergoeding of een NS Business Card
- Een mooie inspirerende werkplek in Amsterdam Zuid